Najnowsze Wpisy

Dziś się ważyłam:((((( Komentarze (0)
02. listopada 2003 13:42:00
linkologia.pl spis.pl

60kilosów jak było tak jest, ale ja sie łatwo nie załamuje, robię rewolucje i motywuje się cały czas.

Moje motywacje:

1)Jakiś fajny kostumik kąpielowy, i ładna figurka w kostiumiku

2)Jarek!!! Dla niego przede wszystkim. Nie wie jak go kocham, ale ja powalcze o niego z tymi wszystkimi ślicznotkami, które zawsze kręcą sie koło niego. JA BĘDE OD NICH CHUDSZA I ŁADNIEJSZA (bo inteligętniejsza już jestem:PP)

3)SYLWESTER Musze wyglądać rewelacyjnie

4)Jakieś nowe fajne jeansy (biodrówki off kors)

5)Widze zdjęcia ślicznych modelek - one mogły a ja nie??!!

 i pare właśnie takich motywacjii i z leniweko kasiaka robi się mistrzyni fitness:)

DZIŚ ZJADŁAM:

Ś: mleko 0,5%, płatki sojowe musli - 150

2Ś: mała kromeczka z łososiem i sałatą - 110

O:jajko sadzone, kasza gryczana kapusta- 340

a dalej to sie okaże:))

odchudzaczka_87 : :

linkologia.pl spis.pl

Zaczynam Odchudzać sie tak na serio. Mam !6 lat, 167cm wzrostu, 60 kg w tym 12 za dużo. Chciałabym to cholerstwo pożegnać raz na zawsze i motywacją do tego będzie założenie bloga. Zapraszam wszystkich do współpracy bo razem zawsze raźniej!!!!!!!

odchudzaczka_87 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

sunshine-17 | alexamondestyle | fitandbeauty | cenny-suplement | shiri | Mailing